Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2013 16:33 - Братя Българи!
Автор: sokoli Категория: Други   
Прочетен: 1807 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.10.2013 16:52


image


 Тангра е завещалъ на Дедите ни  Хорото, защото въ единното завъртане въ кръга на Цялото е Силата ни. Въ Хорото Дедите ни са били силни и непобедими. Безъ Хорото колкото и ярки личности да има между насъ, нищо не сме. Но евреите въ продължение на години добре поработиха за нашето разединение. Чрезъ пси-внушения отъ ранна възрастъ днесъ модерниятъ човекъ е вкаранъ въ моделъ на мисли, той не разсъждава съ свои мисли кои са му вродени отъ Небето. И колкото да е ученъ, знаещъ, авторитетенъ, той си е затворникъ въ системата и по системата разсъждава тъй: “Тоя на среща ми не е като мене по различенъ е отъ мене, за това файда нема отъ него и немамъ кво да приказвамъ и работя съ него, немамъ нищо общо съ това нищожество. ”  Братя, Дедите ни знаете ли какъ имъ била устроенна нагласата и светогледа. Точно обратното: “Братъ ми на среща е по различенъ отъ менъ, и колкото по различенъ е от менъ, толкова по ми е въ полза, че ще допълни липсите ми. Моите слабости са негова сила. А неговите слабости са моя сила. Това е велико, въпреки недостатъците му, та и азъ имамъ недостатъци. Но слабостите ни  ще се стопятъ взаимно кога сме въ съюзъ. И съюзътъ ми съ братъ ми ще ни уякчи и усили срещу противниците ни и така родътъ ни ще пребъде” Братя, защо се предадохте на съвременниятъ моделъ на мислене? Защо се срамувате да почерпите отъ Корените ни? Нека да наследимъ светогледа на Дедите ни! И въ Хорото кога всички се приемемъ, кога се приемемъ, отъ голямъ до малъкъ, кога всеки биде оцененъ отъ другите като незаменимъ, дори и малка да е силата му знайте, малките камъчета обръщатъ каруцата, а и виждали сте какъ на светилищата ни малките камъчета държатъ големите каменни грамади, та кога се приемемъ, кога и най нищожниятъ биде оцененъ като неповторимъ, тогава ще възвърнемъ силата на Дедите ни. Ще недделемъ на врага си, и ще възкръсне Българскиятъ Сарактъ. Въ Хорото е Силата на Мечътъ ни. Това е тайната. И понеже опитвамъ се всякакъ да я изявя, а гласът ми е гласъ въ пустиня, ако и да не искамъ и да не ставамъ за царица, и царица бихъ станала за денъ два колкото да ме чуете. И ако и да не пиша много въ Воини на Тангра, навярно враговете ни са се уплашили отъ мене, че стремление за Обединение имамъ, а за тяхъ обединението ни е смъртоносно, та за това са нацелили мене. И отъ неколко дена прекъсната ми е на бургаскиятъ компютъръ връзката съ сайта на Воини на Тангра. Азъ съмъ слаба и не се знае въ следващият моментъ на къде ще се отправя. Аз си зная какъ съмъ. Не не, ставамъ за Царица какъ ме мислише един отъ васъ, но моля ви, чуйте ме! А Българската Царица и Царятъ наистина ще дойдатъ. Но Българското царство няма какъ да бъде ако не се хаванемъ всички въ кръгъ на Хорото. Ако и да намеримъ всичките ни книги и светилища отъ Дедите ни, ако и да избиемъ сумати евреи отдали душата си на сатаната, ако не сме единни нищо не ще постигнемъ и следъ единъ превратъ, язъкъ за жертвите, на власть ше дойдатъ още по зли вампири. Те евреите това искатъ да предизвикатъ поредната революцийка, че да разчистятъ “законно” Будните Българи, като ги обяватъ за терористи, кои пооделно кога са разединени кво им струватъ, бълха ги ухапало.  Та въ Хорото е Силата ни, и само въ Хорото ще пребъдемъ. На Хорото няма властващи и роби. Ако и да има глава и тяло, те не са властващъ и заробенъ, защото въ кръговрата, и главата и тялото единъ организъмъ са. Колкото е голямъ царятъ толкова е и малъкъ. Колкото са малки поданиците му, толкова и големи са. Въ Хорото е тайната на Мечътъ ни. Но може би още трябва да пострадаме, още има на къде да пропадаме, за да стигнемъ окончателно дъното на преизподнята, че отъ тамъ да го извадимъ Мечътъ. Азъ поне въ страданието си, вече виждамъ дъното, виждамъ Мечътъ. Приближавамъ, още малко. Ма и да го стигна Мечътъ, сама птичка пролетъ не прави, и вие трябва да паднете мои Братя че да го извадите.

Та моля, ако някой е регистриранъ и прочете посланието ми, да го публикува въ сайта на Воини на Тангра.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sokoli
Категория: Други
Прочетен: 548677
Постинги: 191
Коментари: 330
Гласове: 353
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031