Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2019 14:23 - Зашита уста
Автор: sokoli Категория: Други   
Прочетен: 1034 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 05.11.2019 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ме допускат до редакция в блога ми. На предния постинг само исках да си изтрия по погрешка повторената снимка, и  да добавя таг (не че таговете имат значение, гугъла си има вкус и си избира кое да излиза на линия, кое не.) И работя при положение, че екрана ми закрива прозорец съ изискване за zaдължително съгласяване да си давам личните данни в незнайни ръце. А фейса отдавна не ползвам, защото по същата причина изобщо не ме допускатъ. И плащаме си интернета, а от година голяма мъка е... показва, че има уж интернет, но и тук чистка... кога и какво си избира,  да не се, или да се отваря. Цял свят интернетстват, а мен ме изхвърлят от системата. И до колкото си спомням в коментари писахъ въ предния си постинг преди още Радостина да е писала, че не мога да управлявам блога си, но текста ми е изтрит. Това се казва привидна свобода на словото. Нямаме право да изказваме мнение в този свят. Ето гугъла - следната картинка: един мъж ли... жена ли, с зашити уста. На главата шапка с голяма периферия покрита с агресивни цветя от които три рози с три шестици.   image
 
  Видяхъ преди време снимка на млада девойка в наякоя арабска страна. Тя казала пред работодателят си "Исус е моят спаситель" И той се разгневил и и зашил устата, за да не слави повече Господа. И не само устата, но и лявото око зашил. Девойка - мъченица. А изпод това обезобразено лице струи Красота. Красива... Красива... Такова спокойствие и твърдость излъчва, че ако и се даде възможность да се върне времето назад, тя пак би избрала пред неверници да хвалила Исусъ. Може би вече е на Небето и пее пред Господа, Който я приема до Сърцето си.
    "И тъй всеки, който изповеда Мене пред человеците, ще изповедам и Аз него пред Отца моего, който е на небеса. А който се отрече от Мене пред человеците, ще се отрека и аз от него пред Отца моего който е на небеса." Матей,  гл. 10 , ст 32-33   



Гласувай:
1



1. radostinalassa - Аз писах за имел, но ..
05.11.2019 15:06
имах предвид повет. Като гледам снимката в нета, това си е повет. Тук е пълно с такъв и си набрах клонки, но не можах да ги сплета. Поставила съм такива в лютивите чушки и зелето.
цитирай
2. анонимен - Не ми позволяватъ да публикувамъ нова тема!
05.04.2020 19:43
ОТВОРЕНО ПИСМО ОТ ИГУМЕНИ И ИГУМЕНИИ НА МАНАСТИРИ
Зная че не е случайно точно за Възкресение, да се очертае кулминацията на чумата или световният театъръ да го нарека, въ православните страни. И мисля че никога въ историята не е било да няма литургии по Възкресение. Много страни зтвориха църквите, Слава Богу въ България не официално, съ някои изключения. Питахъ се, няма ли някъде текстове на Отците какво са казвали за епидермиите и служенията въ църквите и дали има въ историята примери какво са правили по време на чуми. И тук намерихъ. Много чудеса са ставали, кога хората съ дързость са обикаляли съ чудотворните икони по време на зарази и не са се страхували да се причастяватъ. А уплашилите се и избягали отъ литургии и причастие се заразявали.
ОТВОРЕНО ПИСМО ОТ ИГУМЕНИ И ИГУМЕНИИ НА МАНАСТИРИ, МОНАСИ, МОНАХИНИ И СВЕЩЕНИЦИ ОТНОСНО ВЪВЕДЕНОТО ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ И ЕПИДЕМИЯТА С КОРОНАВИРУС.
https://pravoslaven-sviat/2020/03/20/%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BC%D0%BE-%D0%BE%D1%82-%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B8-%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%BD/
Старец Гавриил: все о коронавирусе (Крест маслом, закрытие Церквей, дезинфекция Лжицы, голод)
https://www.youtube/watch?v=bi23W-3ZZLk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sokoli
Категория: Други
Прочетен: 548581
Постинги: 191
Коментари: 330
Гласове: 353
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031