Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2013 11:53 - Казаха ми, кой ще спаси България
Автор: sokoli Категория: Изкуство   
Прочетен: 2903 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Uchitelkata

25/06/2013

 

 Здравейте, казвам се Елеонора и съм на 59 години. Вчера вървейки си по улицата, за да отида при една моя близка гледачка, тъй като имам проблем с едното ми дете, срещнах една жена, възрастна и дрипава, която просеше. Отидох до нея, за да и оставя 5 лева, за да си купи нещо.

Повдигна си главата и какво да видя, лице на младо момиче на около 20 години с неземна красота. Проговори ми....„Вие всичко си заслужавате, писано Вие е да си платите, спахте години и продължавате да спите, не виждате ли, не разбирате ли....“ Аз я попитах, за какво говори. Тя ми каза, ще умрете, ако не действате.... Попитах защо?

България умира, каза тя... Попитах, какво да направим? Има спасител, който знае и може всичко. Само той ще Ви спаси и ще попречи да Ви унищожат. Той се роди, когато планетите се обединиха заедно с луната и Вселената, на 13 число в ден четвъртък в съдбоностната 1986г. в Пловдив между 22ч. и 23ч.

Момче е, хубаво и незнайно, умно и необятно (нещо от този род ми каза), образован е. Запомних следното много ясно. Има хубави черти, най-правилното лице на Земята има кафява малка точка на лицето, дадена му от БОГ (вероятно петно, брадавица, бенка, някъде по лицето, не знам). Всичко знае то- за земята, хората и правителствата, обича езиците и народите....

Много е силен, само той може да се бори срещу Злото, той може да промени съдбата на всички, само ако Вие поискате... Открийте го.... Попитах как се казва (все пак не сме село, за да знам всеки все пак сме 7 млн., по точно Пловдив 450 000 души). Името е на човек, река и държава, много древно и изтрадало име, но велико и силно.

Ако го намерите и му повярвате и го подкрепите, само тогава той ще Ви помогне. Потърсете го деца, че лоши времена се задават.... Обърнах се за 2-3 секунди и тя изчезна. Отидох при гледачаката, разказах й и тя се хвана за главата и каза- „Щом идват на земята, за да ни предупредат, значи лоши неща ще станат.“ Попита ме да ли не разбрах нещо повече за това момче.

Казаха й че само това запомних. Като че ли имаше и още нещо важно, но все едно някой ми го изтри от мозъка, за да не го зная... Как да го търся? Откъде да започна? Какво да направя? Имам нужда от съвет и подкрепа.... Давам Ви данните, търсете. Мен ме е страх. Снощи тази жена ми се яви на сън и пак ми каза- търсете или погинете....

Събудих се и някой силно блъсна вратата на стаята ми, с климатик съм, нямам отворени прозорци. Децата се уплашиха много. Не знам, какво да правя... Нека всички търсим и го намерим това момче, да го убедим нещо да направи за нас. Може да ви се струва смешно и да ме мислете за луда, но децата са уплашени и ме е страх, какво ще стане... Не знам, откъде да започна- в регистър ли да търся. Кой ще даде информация? Нали всичко е тайна. Снимки да видим и т.н.
Помогнете, ако можете.........

 

http://story.sanovnik.bg/s-7233




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mominasylza - поздрав
08.12.2013 19:49
**Името е на човек, река и държава, много древно и изтрадало име, но велико и силно.** –ами на прима/виста се сещам само за едно–Йордан...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sokoli
Категория: Други
Прочетен: 548590
Постинги: 191
Коментари: 330
Гласове: 353
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031