Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 11:03 - ГЛАСЪТ НА ГЪРМА
Автор: sokoli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2397 Коментари: 6 Гласове:
0




 И глухия го чува, тялото настръхва душата се разтърсва до основи. На мен като тежка музика, като богомилска реч, гласът на гърма ми действа наместително, успокоително, изпълва ме с блаженство.

 Попита ме: „Страх те е обладал?” - „Ами аз, винаги съм се старала да живея с благодарност за днескашният ден и да не давам място на страха от утрешния ден, но сега се огънах. Да, страх ме е. Господа управляващите си измислят такива закони, чрез които законно да защитават покварените си дела, в резултат на което не се знае дали ще го има инсулина, нужното ми лекарство. Страх ме е, само ден или седмица да остана без него, може да ми се уязви тялото и да страдам през останалите си дни на таз земя.” – „Ти зависима ли си от управляващите?” Мълча. „Зависима ли си? Кажи, зависима ли си?” - „Ами... излиза, че съм.”  Леле, като се разтрещя. Пламенен огън огъна и разлюля небето. Земята се подпали. Последва лавина от огнени слова: „ТИ НЕ СИ ЗАВИСИМА ОТ СИСТЕМАТА!” Изгорях. Всъщност изгоряха страховете в мен. Сега мога и аз да кажа. Не съм зависима!




Тагове:   независима,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristohatov - спокойно
12.06.2009 11:07
Такъв е живота,какво да се прави?Ще търпим и ще се тормозим заради капризите и алчността им.Който иска и може нека се бори и заради всички нас.
цитирай
2. анонимен - Б.П. - “Защо политиците са мършата на нашето общество?”
12.06.2009 12:09
Защото са:
чиновници, партийци, кадровици, политикани, безхаберници, нехранимайковци, службогонци, негодници, ленинисти, марксисти, и най-вече парашутисти, спуснати от Марс, може би, но не и Българи!
Знаем ли ние какво ядем и защо станахме най-болната нация в света с най-висока смъртност?
Защо допуснахме да бъдат затворени 400 училища и изхвърлени на улицата хиляди учители?
България е залята от наркотици: хероини, адец, кока, бело, амфетки, екстази, марихуана, ганджа, хеш, стаф, карибски взрив, хейз, холандец.
И децата вече пушат Бяла вдовица.
Кой е виновен за всичко това?
- Политиците!
Кой може да спре това?
- Политиците
Защо политиците не искат да спрат това?
Защото става въпрос за големи мангизи, за милиони левове, които те печелят без да си мръднат пръста.
От наркотиците! Убивайки децата на нацията.

цитирай
3. анонимен - Чисто физически
14.06.2009 08:40
и на мен гръмовете от дете са ми действали особено приятно и ако не беше страхът на майка ми, даже и на отворени прозорци щях да стоя да си го слушам! Изпълват ме с възхищение. Особено когато се тресе цялото небе.

Още повече ми е хубаво откакто когато ги слушам, вече мисля за Този, който е НАД, ама наистина НАД всичко на тая земя, особено НАД гордите и суетни властници , над страховете ни, над вижданията ни.

Гърците са го наричали "гръмовержец". Може би са искали да кажат "Този, Който има последната дума".

П.
цитирай
4. анонимен - ЕлЕй - Но той, гръмовержеца
14.06.2009 20:58
е правил и доста глупости, самозабравяйки се понякога.
цитирай
5. sokoli - П. и ЕлЕй. Мисля, че говорите за две ...
15.06.2009 04:34
П. и ЕлЕй. Мисля, че говорите за две противоположни същности. П. влага друг смисъл в думата „гръмовержец” А Зевс от гръцката митология, която е крадена, изопачена истина, прави мнооого отвратителни неща. На него са се метнали сумати земни царе както и нашите господа управляващи. Управниците се удоволстват чрез гръмките си решения и действия да всяват страх Но наистина има една друга същност за която пише П. и на която съм посветила този постинг. Гласът на гърма е „Този който има последната дума”. За едни той е страшен, за други многожелателен, защото действа на принципа ”клин клин избива” или страх чрез буря прогонва . Такава буря я пожелавам на всеки. Твърде красива е. Върховно е да нямаш страхове. Мисля че причината за всяко зло е страхът. Нашите управляващи например, за това правят глупости, защото се страхуват да не им се свърши, да не им отнеме някой имането, и за това го разрастват. Kато балон го надуват. Колкото повече въздух вкарват толкова повече илюзията е, че стават все по стабилни и сигурни. Но в един момент... сещате се какво ще да се случи.
цитирай
6. анонимен - ЕлЕй - Мдааа!
15.06.2009 15:55
Много добре казано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sokoli
Категория: Други
Прочетен: 551170
Постинги: 191
Коментари: 330
Гласове: 353
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930